დიახ, მართალი ხარ…მართლაც დარწმუნებული ვარ რომ შენ ხარ ის ვინც ზუსტად მიხვდება ფარულ აზრს, ფარულ შეტყობინებას თუ რაც გინდა ის დაარქვი….მაგრამ რატომ გიყურებ ისე თითქოს არაფერს წარმოადგენდე ? შენ რა ადამიანებს სხვანაირად უყურებ? მეგობრებო ! დაწყნარდით. ყველა თქვენთაგანის კარგად მესმის. მას მუსიკოსობა უნდოდა ამის ნაცვლად ოფისში ჯდომისგან ბუასილი აქვს…მას მსახიობობა უნდოდა თუმცა მხოლოდ ორგაზმის იმიტირებით შემოიფარგლება, სცენის მაგივრად კი სამზარეულოში წვალობს…. და შედეგად რა?  ცხოვრების 1/3 – ძილზე, 1/3 – ჭამაზე, უნიტაზზე, კაიფზე, 1/3 – გაჭირვებით ნაშოვნი სამსახურის სიძულვილზე იხარჯება… არადა შეგეძლო ცხოვრებაში მართლაც რაღაც ღირებული გაგეკეთებინა, ეს თუ მაინც გესმის ?  და რა დაემართა შენს ოცნებას ?…

პანიკის გარეშე ძვირფასებო !! ყველა ასეა!  თითოეული ინდივიდი ცალ-ცალკე დიდი ადამიანია!… მაგრამ აი ორნი ვართ ოთახში და ჩვენს შორის რომელიღაც უკვე დამპალი არარაობაა….ერთამენთში ნაკლოვანებებს და შეცდომებს ეძებთ !

ის მშობლებთან ერთად ცხოვრობს ! ჰაჰაჰა !!!

ის დაორსულდა და იძულებულია მასზე დაქორწინდეს ! ჰაჰაჰაჰა !

პატარა მკერდი აქვს და ულვაშები !  ჰაჰაჰაჰაჰა !!!

….გძულთ და გეზიზღებათ ერთამენთი ! და სწორედ საერთო ზიზღია ის რაც გაერთიანებთ და ერთ მთლიანად გაქცევთ. მე ჭკვიანი ვარ დანარჩენები იდიოტები, მე პატიოსანი ვარ სხვები ბოზები და ჩამშვებები, მე გენიოსი ვარ სხვები კრეტინები, მე დარტანიანი ვარ დანარჩენები კი პიდარასტები ! …მაგრამ თუ ყველა გარშემომყოფი ასე ყარს….იქნებ ეს შენ ხარ ვინც სიმადვილეში ჩაისვარა?!! გაოცებული ხარ მთავრობა ასე გამალებით ყველა სამოქალაქო ხვრელიდან რატომ გხმარობს არა ??? ეს მლიქვნელების, შიზოიდებისა და ზომბოლიტიკოსების არმია….სხვანაირად როგორ უნდა მოექცნენ საზოგადოებას რომელშიც ყველა ყველას კრეტინად და იდიოტად თვლის? რა გარდამტეხ წერტილს უნდა მიაღწიოთ რომ სხვა ადამიანებში საკუთარი თავები დაინახოთ, ხოლო „მე“-ს და „მათ“-ის მაგივრად თქვათ „ჩვენ“ ???? ეს თქვენთვის ტელევიზორში არ აუხსნიათ არა ? გირჩიეს იყოთ უნიკალურები და ასააზრდოოთ თქვენი ინდივიდუალიზმი? ასე გააგრძელეთ ! იყავით ორიგინალურები !!! ოფისში ტრაკის გაბრტყელების ჩემპიონები გახდით, ორგაზმის საუკეთესო იმიტირებისთვის ოსკარი მიიღეთ !!! მოატყუეთ პარტნიორები და ერთმანეთს გამოღადრეთ ყელი იმაზე კამათში თუ ვინ უფრო უკეთ გამიგო და ჩასწვდა აზრს !

….აბა….რა ხდება? შენი ქვეცნობიერი მიხვდა რამეს?.. თუ ისევ გჯერა რომ შენ „რჩეული“ ხარ“ ???

